12. novembrī noslēdzās Latvijas Iepakojuma asociācijas rīkotais nacionālais konkurss “Labākais iepakojums Latvijā 2019”, kurā 2. vietu kategorijā “Tirdzniecības iepakojums nepārtikas produktiem” ieguva Code of Beauty kosmētikas sērijas iepakojums. Kopumā konkursā piedalījās 20 konkursanti ar 40 iepakojumiem un iepakojumu sērijām.
Konkurss norisinājās vairākos posmos, kuros darbus vērtē gan patērētāji, gan ekspertu žūrija. Septembrī un oktobrī iesniegtos darbus novērtēja starptautisko izstāžu “Riga Food” un “Design Isle” apmeklētāji, kā arī nozares eksperti, konkursa atbalstītāji un interneta lietotāji. Žūrijas vērtējumu noteica vērtēšanas kritēriji: konstrukcija, forma, dizains, funkcionalitāte, kopiespaids, realizācijas kvalitāte u.c.
Code of Beauty kosmētikas sērijas iepakojums žūrijas vērtējumā ieguva 77, 25 no 100 punktiem. “Laba, gaumīga, ļoti kvalitatīva iepakojuma sērija. Smalks, vērtīgu kosmētikas izstrādājumu sēriju raksturojošs dizains, veidojas patīkams, izsmalcināts priekšstats,” komentē žūrija.
Tradicionāli nacionālais konkurss par labāko iepakojumu tiek rīkots jau kopš 1996. gada. Tas tiek izsludināts ik gadu augustā, un savus darbus tajā var pieteikt iepakojuma pasūtītāji, dizaineri, iepakojuma izgatavotāji, iepakotāji un preču izplatītāji. Konkursa darbus vērtē gan patērētāji, gan profesionālu iepakojuma ekspertu žūrija. Atbilstoši konkursa ekspertu žūrijas lēmumiem, Grand Prix saņēmējs var saņemt sertifikātu dalībai Latviju starptautiskajā konkursā WorldStar For Packaging Excellence, ko organizē Pasaules Iepakojuma organizācija.
Comments